Free Online Earning Course

جسمانی تعلیم کے استاد (PET) کا کردار اور ذمہ داریاں Role and responsibilities of physical education teacher (PET)

Being a Physical Educationist I want to define the role and responsibilities of PET in any educational institution and also will explain the requirements for becoming a PET. Qualities and responsibilities, Important of PET, and the role of the teacher in Physical development.

جسمانی تعلیم کے استاد (PET) کا کردار اور ذمہ داریاں

 فزیکل ایجوکیشن ٹیچر کیریئر گائیڈ

جسمانی تعلیم کے استاد (PET) کا کردار اور ذمہ داریاں   Role and responsibilities of physical education  teacher (PET)
https://aboutlifetimefitness.blogspot.com/

جسمانی تعلیم کے اساتذہ بچوں اور نوعمروں کو صحت مند طرز زندگی کے بہت سے پہلوؤں کے بارے میں تعلیم دیتے ہیں، جسمانی سرگرمی سے لے کر غذائیت تک۔ جسمانی تعلیم کے استاد کو ایک فعال طرز زندگی سے لطف اندوز ہونا چاہئے اور مختلف عمر کے گروپوں کے طلباء کو صحت کے تصورات سے آگاہ کرنے کے قابل ہونا چاہئے۔ یہ گائیڈ اس بارے میں مزید معلومات فراہم کرتا ہے کہ جسمانی تعلیم کے اساتذہ کیا کرتے ہیں، کیسے بننا ہے، اور کیرئیر کی تنخواہ اور ملازمت کا نقطہ نظر۔

جسمانی تعلیم کے استاد کی ملازمت کی تفصیل

فزیکل ایجوکیشن (PE) ٹیچر طلباء کو کھیلوں، جسمانی نشوونما، صحت اور مناسب غذائیت کے بارے میں ہدایات دیتا ہے۔ ایک PE استاد کھیلوں اور صحت کے علوم کو جانتا ہے۔ جسمانی تعلیم کے اساتذہ طلباء کو نہ صرف یہ دکھاتے ہیں کہ مختلف کھیل کیسے کھیلے جاتے ہیں، بلکہ یہ بھی بتاتے ہیں کہ کس طرح جسمانی سرگرمی سے پٹھوں اور مجموعی صحت کو فائدہ ہوتا ہے۔ PE اساتذہ ایسی سرگرمیوں کی بھی منصوبہ بندی کرتے ہیں جو طلباء کے لیے ورزش پر مبنی سیکھنے کو مزید دل چسپ بنانے میں مدد کرتی ہیں۔

جسمانی تعلیم کے اساتذہ کے تقاضے اور مشترکہ کام

جسمانی تعلیم کے اساتذہ کی ملازمتوں کا تقاضہ ہے کہ اساتذہ جسمانی طور پر تندرست اور فعال ہوں کیونکہ وہ عام طور پر پورے اسکول کے دن میں متعدد کلاسوں اور سرگرمیوں کی قیادت کریں گے۔ وہ گھر کے اندر اور باہر دونوں جگہ کام کرتے ہیں، چھوٹے طالب علموں کو سکھاتے ہیں کہ مختلف کھیل کیسے کھیلے جائیں اور کس طرح ورزش کی جائے اور بوڑھے طلباء کی سرگرمیوں کی نگرانی کی جائے۔ وہ سرگرمیوں اور نصاب کو منظم کرنے کے ذمہ دار ہیں، بشمول جم کے سامان کی تیاری اور دیکھ بھال۔ PE اساتذہ کو تمام ترقیاتی سطحوں کے لیے کھیلوں اور بنیادی صحت اور غذائیت کا علم ہونا چاہیے۔ کھیلوں اور مواصلات کی مہارتوں میں ایک ٹھوس پس منظر ایک یقینی پلس ہے۔ فزیکل ایجوکیشن کے زیادہ تر اساتذہ سند یافتہ ہیں اور ورزش سائنس یا متعلقہ مضامین پڑھانے میں چار سالہ ڈگری رکھتے ہیں۔ کچھ کے پاس جسمانی تعلیم میں ماسٹر ڈگری ہو سکتی ہے۔ بہت سے PE اساتذہ اسکول کی کھیلوں کی ٹیموں کے لیے کوچنگ کی سرگرمیوں میں بھی حصہ لیتے ہیں اور طلبہ کلبوں کے لیے فیکلٹی ایڈوائزر بھی ہو سکتے ہیں۔

فزیکل ایجوکیشن ٹیچر کیسے بنیں۔

فزیکل ایجوکیشن ٹیچر بننے کے لیے، پہلا مرحلہ عام طور پر ہیلتھ ایجوکیشن، فزیکل ایجوکیشن، یا ایتھلیٹک ٹریننگ میں بیچلر کی ڈگری حاصل کرنا ہے۔ ڈگریوں کی مثالیں جو کسی شخص کو اس کیریئر کے لیے تیار کر سکتی ہیں ان میں بیچلر آف سائنس (BS) یا بیچلر آف سائنس ان ایجوکیشن (BSEd) ہیلتھ سائنسز، کائنسیولوجی، یا فزیکل ایجوکیشن شامل ہیں۔ ان پروگراموں میں عام کورسز میں جسمانی تعلیم میں تھیوریز، تھیوریز ان اسپورٹس پیڈاگوجی، ٹیم اور انفرادی کھیل، تدریس کے بنیادی طریقے، اور انسانی ترقی شامل ہیں۔ PE سے متعلقہ بڑے سے قطع نظر، ممکنہ اساتذہ کو اساتذہ کی تیاری کے پروگرام کو مکمل کرنا یقینی بنانا چاہیے جس کی منظوری ریاستی بورڈ آف ایجوکیشن نے دی ہے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ وہ اپنی ریاست میں اساتذہ کی تصدیق کے لیے اہل ہیں۔ جسمانی تعلیم کے تدریسی کیریئر کا سب سے عام راستہ درج ذیل ہے:
1. فزیکل ایجوکیشن میں بیچلر کی ڈگری حاصل کریں یا صحت کی تعلیم یا کائنیولوجی جیسے قریب سے متعلقہ مضمون حاصل کریں۔
2. فزیکل ایجوکیشن سیٹنگ میں طالب علم کو پڑھانے والی انٹرنشپ کو مکمل کریں۔
3. جسمانی تعلیم کی توثیق کے لیے اپنی ریاست کے مطلوبہ ٹیسٹ لیں۔
4. پی ای ٹیچر کی اسامیوں کو کھولنے کے لیے درخواست دینا شروع کریں۔
پبلک اسکول فزیکل ایجوکیشن کے اساتذہ کو ان گریڈ لیولز کے لیے ریاستی استاد کا سرٹیفیکیشن حاصل کرنا چاہیے جو وہ پڑھانا چاہتے ہیں۔ زیادہ تر ریاستوں میں، جسمانی تعلیم پر زور دینے والی چار سالہ بیچلر ڈگری کسی فرد کو ریاستی سرٹیفیکیشن امتحانات میں بیٹھنے کے لیے اہل بنائے گی۔ بہت سی ریاستیں متبادل سرٹیفیکیشن کے راستے بھی پیش کرتی ہیں جن میں جسمانی تعلیم کی ڈگری میں ماسٹرز شامل ہو سکتا ہے۔ سرٹیفیکیشن کے کئی زمرے ہیں جنہیں جسمانی تعلیم کا استاد حاصل کر سکتا ہے، جو کہ پڑھائے جانے والے گریڈ کی سطحوں پر مبنی ہیں (ابتدائی بچپن، ابتدائی، ثانوی، یا K-12)۔ جسمانی تعلیم کے اساتذہ مختلف معذور طلباء کے لیے جسمانی تعلیم کے موافقت پذیر طریقوں کا استعمال کرتے ہوئے خصوصی ضروریات کی آبادی کے ساتھ کام کرنے کے لیے بھی سند یافتہ بن سکتے ہیں۔

مددگار ہنر اور تجربہ

جسمانی فٹنس، ٹیم کے کھیلوں میں تجربہ، اور مضبوط باہمی اور مواصلاتی مہارتیں جسمانی تعلیم کے خواہشمند اساتذہ کے لیے ایک اچھی بنیاد فراہم کرتی ہیں۔ ٹیم کی حرکیات، کائینولوجی، اور غذائیت کا علم فزیکل ایجوکیشن کے نئے اساتذہ کو روزگار تلاش کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔ جسمانی تعلیم کے استاد کا مقصد جسمانی تندرستی کو فروغ دینا اور طلباء کو مناسب صحت اور کھانے کی عادات کی قدر سکھانا ہے۔ اچھے PE اساتذہ اپنے طالب علموں کے لیے رول ماڈل ہیں، اور اسی طرح، انہیں اچھی صحت اور تندرستی کی تمام صفات کا مظاہرہ کرنا چاہیے۔ جسمانی تعلیم کے اساتذہ اپنے طلباء کو صحت مند، فعال زندگی گزارنے کی ترغیب دیتے ہیں۔

پی ای اساتذہ کی کچھ ذمہ داریاں ہیں اور وہ تعلیمی اداروں میں اپنا کردار ادا کرتے ہیں۔ ان میں سے کچھ درج ذیل ہیں:

کام کرنے کے لیے پسینہ اور ورزش کے کپڑے پہننا معمول کی بات ہو سکتی ہے -- اگر آپ جسمانی تعلیم کے استاد ہیں۔ ان پیشہ ور افراد کو کھیل کھیلنے اور دن بھر جم میں گھومنے کے لیے معاوضہ ملتا ہے۔ یقینا، یہ تھوڑا سا شوگر لیپت ہے۔ پی ای اساتذہ کو نظم و ضبط برقرار رکھتے ہوئے توانائی سے لدے بچوں سے بھری کلاس کے ساتھ جم کا اشتراک کرنا پڑتا ہے۔ اور اس تمام تفریح ​​کے درمیان، یہ اساتذہ ریاستی معیارات پر پورا اترنے والا نصاب پڑھانے کے ذمہ دار ہیں۔

سکول لیڈر

PE اساتذہ سے توقع کی جاتی ہے کہ وہ پورے اسکول اور کمیونٹی میں صحت اور تندرستی کو فروغ دیں گے۔ اسکول اسکول بھر میں جسمانی سرگرمی کے پروگرام یا پروگرام تیار کرنے کے لیے اکثر اپنے PE استاد پر انحصار کرتے ہیں۔ فرائض میں کمیونٹی فراہم کنندگان کے ساتھ رقص یا کراٹے جیسے ضمنی پروگراموں کو مربوط کرنا، طلباء کے لیے کھیلوں کے پروگراموں میں شامل ہونے کے مواقع کا اعلان کرنا، متعلقہ کمیٹیوں میں خدمات انجام دینا، کلاس روم کے اساتذہ کے ساتھ کام کرنا، اسکول بھر میں جسمانی سرگرمی کے واقعات کا اہتمام کرنا، اور ذاتی مثال سے رہنمائی کرنا شامل ہو سکتے ہیں۔

فٹنس کی حوصلہ افزائی کریں۔

جبکہ کچھ طالب علم PE سے محبت کرتے ہیں، کچھ اس سے نفرت کرتے ہیں۔ مزید برآں، تمام طلباء یکساں طور پر فٹ نہیں ہوتے ہیں، جو کچھ طلباء کے لیے کچھ سرگرمیاں زیادہ مشکل بنا دیتے ہیں۔ PE اساتذہ کو طلباء کی حوصلہ افزائی، نگرانی اور نظم و ضبط کے قابل ہونا چاہیے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ تمام طلباء فٹنس سرگرمیوں میں حصہ لے رہے ہیں۔ یہ اس خیال پر ابلتا ہے کہ PE اساتذہ کی ذمہ داری ہے کہ وہ جسمانی تعلیم کو تفریحی بنائیں اور تمام طلباء کو شامل کریں۔

ہنر اور سرگرمیاں سکھائیں۔

یہاں تک کہ PE اساتذہ کو وہ جو کچھ پڑھاتے ہیں اس کے لیے جوابدہ ٹھہرایا جاتا ہے۔ انہیں اس بات کا یقین ہونا چاہیے کہ تمام مزہ جو چلتا ہے وہ سیکھنے کی طرف جاتا ہے۔ PE اساتذہ سے توقع کی جاتی ہے کہ وہ ایسی مہارتیں اور سرگرمیاں سکھائیں جو عمر اور سطح کے لحاظ سے موزوں ہوں۔ انہیں ایسا نصاب فراہم کرنا چاہیے جو ان کی ریاست کے طے کردہ معیارات پر پورا اترتا ہو۔ ریاستوں نے واضح کیا ہے کہ ایک اچھا جسمانی تعلیم کا پروگرام کیا بناتا ہے، اور PE اساتذہ کو لازمی طور پر وہ تصورات، حکمت عملی، حرکات اور حکمت عملی سکھانے کی توقع کی جاتی ہے۔

طلباء کی سرگرمی کو زیادہ سے زیادہ کریں۔

جسمانی تعلیم نہ صرف سیکھنے کا تجربہ ہے۔ یہ صحت کا تجربہ بھی ہے۔ اساتذہ سے توقع کی جاتی ہے کہ وہ طلباء کو ہر ممکن حد تک فعال رکھتے ہوئے نصاب کی فراہمی کریں۔ طلباء کو اس پوری مدت کے لیے جسمانی سرگرمی میں مشغول رہنا چاہیے جو ریاست یا اسکول کے لیے ضروری ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ PE استاد کو یقینی بنانا چاہیے کہ تمام طلباء سرگرمیوں میں حصہ لیتے رہیں اور سرگرمیاں کھیلنے کے بجائے سمجھانے میں زیادہ وقت نہ لگائیں۔

Post a Comment

0 Comments