تعلیم پر کھیل کے مثبت اثرات
آج اہم تحقیق دستیاب ہے جو اس اہم اور مثبت اثرات کی نشاندہی کرتی ہے جو کھیل اور جسمانی سرگرمیاں تعلیمی نتائج پر پڑ سکتی ہیں۔
اس میں بہتر تعلیمی کارکردگی کی حوصلہ افزائی کرنا، کلاس روم میں زیادہ شمولیت اور شرکت کو یقینی بنانا، نیز طلباء کی صحت اور مستقبل کے لیے تیاری کو بہتر بنانا شامل ہے۔ تاہم، یہ جاننا ضروری ہے کہ تمام کھیل خود بخود وسیع تر فوائد فراہم نہیں کرتے ہیں۔
تعلیمی نتائج کی فراہمی کے لیے، کھیلوں اور جسمانی سرگرمیوں کو جان بوجھ کر ڈیزائن اور مؤثر طریقے سے نافذ کرنے کی ضرورت ہے۔
مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ کھیلوں اور جسمانی سرگرمیوں میں معمول
کی شرکت کے نتیجے میں طلباء کی کلاس میں توجہ کی اعلی سطح ہوتی ہے۔
تعلیمی کارکردگی
ایک عام خیال ہے کہ نصاب کا وقت کھیل اور جسمانی سرگرمی کے لیے
مختص کرنا طلباء کی تعلیمی کارکردگی پر منفی اثر ڈالے گا۔
تاہم، تحقیق یہ ظاہر کرتی ہے کہ کھیلوں اور جسمانی سرگرمیوں میں
شرکت، کلاس روم کے اندر اور باہر، طلباء کی تعلیمی کارکردگی اور کارکردگی کو مثبت طور
پر متاثر کرتی ہے۔
سیکھناLearning
• نوجوانوں کے معمولات میں کھیل اور جسمانی سرگرمی کو ضم کرنے سے
طلباء کی نئی مہارتوں اور علم کو سیکھنے اور ان کا اطلاق کرنے کی صلاحیت میں اضافہ
ہوا ہے۔
• تحقیق سے پتہ چلتا ہے کہ ہلکی سے اعتدال پسند جسمانی سرگرمی میں
حصہ لینا - خاص طور پر صبح کے وقت - علم اور تجربے تک رسائی حاصل کرنے اور تنظیمی،
روک تھام اور یادداشت کی مہارتوں کو لاگو کرنے کے طالب علم کی صلاحیت کو نمایاں اور
مثبت طور پر متاثر کر سکتا ہے۔
توجہ اور ارتکاز(توجہ مرکوز کرنا)
• کھیلوں اور جسمانی سرگرمیوں میں معمول کی شرکت کا کلاس رومز میں
اعلیٰ سطح کی توجہ کے ساتھ مثبت تعلق ہے۔
• توجہ کی اعلی سطح طالب علم کی مواد اور مضامین پر توجہ مرکوز
کرنے، جذب کرنے اور یاد کرنے کی صلاحیت کو بڑھا کر تعلیمی کارکردگی کو مثبت طور پر
متاثر کرتی ہے۔
ادراک اور دماغ کا کام
• کم عمری میں کھیل اور جسمانی سرگرمی میں کثرت سے شرکت نوجوانوں
میں مثبت علمی نشوونما کی حوصلہ افزائی کرتی ہے - سوچنے، پڑھنے، سیکھنے، یاد رکھنے،
وجہ اور مسئلے کو حل کرنے کے لیے دماغ کی بنیادی صلاحیتوں کو استعمال کرنے کے لیے تیار
کرنا اور سیکھنا۔
• کھیل اور جسمانی سرگرمی تعلیمی کارکردگی کو مثبت طور پر متاثر
کرتی ہے کیونکہ یہ دماغ میں خون کے بہاؤ کو بڑھانے کے ذریعے دماغی افعال اور ادراک
کو بڑھانے کی حوصلہ افزائی کرتی ہے۔ norepinephrine اور endorphins کی بڑھتی ہوئی سطح؛
اور بڑھتے ہوئے نمو کے عوامل جو نئے اعصابی خلیات بنانے میں مدد کرتے ہیں اور
Synaptic کو سپورٹ کرتے ہیں۔
کلاس روم میں شمولیت اور شرکت
کھیلوں اور جسمانی سرگرمیوں میں حصہ لینا طلباء کو ایک دوسرے کے
ساتھ بات چیت اور مشغولیت کے نئے مواقع فراہم کرتا ہے - مضبوط دوستی کو فروغ دینا اور
کلاس روم کو سیکھنے کے لیے ایک مثبت جگہ بنانے میں مدد کرنا۔
نصابی اور غیر نصابی جسمانی سرگرمیوں میں حصہ لینے والے طلباء نے
بھی اسکول کے لیے اعلیٰ وابستگی اور اسکول کی زندگی میں حصہ لینے کی خواہش اور صلاحیت
میں اضافہ کیا ہے۔
ٹیم پر مبنی کھیل تقسیم پر قابو پانے میں خاص طور پر فائدہ مند
ہو سکتے ہیں کیونکہ یہ شرکاء کے درمیان شناخت، رفاقت اور مقصد کا مشترکہ احساس پیدا
کرتے ہیں۔
اس کے علاوہ، کھیل کی اپیل اور اس کی جامع اور شراکتی نوعیت کو
پسماندہ طلبا کی شرکت کی حوصلہ افزائی اور شمولیتی طریقوں کو فروغ دینے کے لیے ایک
مضبوط رسائی نقطہ کے طور پر فائدہ اٹھایا جا سکتا ہے۔
واضح ترقی کے نتائج کے ساتھ اسکولوں میں ڈیزائن کیے
گئے کھیلوں کے پروگرام بھی صنف سمیت مختلف شعبوں میں سیکھنے کو فروغ دینے کے لیے استعمال
کیے جا سکتے ہیں۔
اسکولوں میں کھیل اور جسمانی سرگرمی صنفی متنوع رول ماڈل تیار کرسکتی
ہے جو نوجوان خواتین اور لڑکیوں کو بااختیار بناتی ہے جو اسکول کے کھیلوں اور جسمانی
تعلیم میں مسلسل کم نمائندگی کرتی ہیں۔
جسمانی صحت
بچوں کے معمولات میں کثرت سے جسمانی سرگرمی کو اپنانے کا تعلق جوانی
کے دوران قلبی خطرہ میں کمی سے ہوتا ہے۔
جسمانی سرگرمی میں شرکت کا اسکولوں میں منشیات اور الکحل کے کم
استعمال کے ساتھ بھی مثبت تعلق ہے۔
دماغی صحت
تحقیق سے پتہ چلتا ہے کہ کھیلوں اور جسمانی سرگرمیوں میں حصہ لینے
والے طلباء غیر فعال طلباء کے مقابلے میں سازگار ذہنی صحت رکھتے ہیں۔
کھیل اور جسمانی سرگرمی حفاظت، تعلق اور مقصد کے جذبات کو فروغ
دے کر دماغی صحت پر اثر انداز ہو سکتی ہے - بالآخر بہتر موڈ کی حالت کا باعث بنتی ہے۔
کھیل کو تعلیم میں ضم کرنے سے اضطراب، تناؤ اور ڈپریشن کی سطح کو کم کرنے میں بھی مدد مل سکتی ہے۔ جسمانی طور پر فعال طلباء میں عام طور پر اعتماد، خود اعتمادی اور خود اعتمادی کی اعلی سطح ہوتی ہے۔
مستقبل کے لیے تیاری
اسکولوں میں کھیل اور جسمانی سرگرمی طلباء کو مہارت، علم اور نیٹ
ورک تیار کرنے کے قابل بناتی ہے نہ صرف کلاس روم میں، بلکہ گھر میں، کمیونٹی میں اور
اپنے کیریئر میں۔
مہارتوں کی نشوونما اور بڑھتے ہوئے اعتماد کے ذریعے، فعال طلباء
میں اعلیٰ تعلیم حاصل کرنے کی خواہش اور صلاحیتوں کا زیادہ امکان ہوتا ہے۔
کھیل اور جسمانی سرگرمیاں طالب علموں کو مہارتیں سیکھنے اور ان
اقدار کو اندرونی بنانے کی اجازت دیتی ہیں جو آجروں کے لیے پرکشش ہیں، مطالعے کے ساتھ
یہ ظاہر ہوتا ہے کہ اس کے نتیجے میں وہ اعلیٰ معیار کی ملازمت حاصل کرنے کا زیادہ امکان
رکھتے ہیں۔
مطالعات سے یہ بھی پتہ چلتا ہے کہ جو طلباء غیر نصابی کھیلوں میں
حصہ لیتے ہیں ان کے اپنی برادریوں میں فعال حصہ لینے اور سماجی اور خیراتی امور میں
مشغول ہونے کا امکان زیادہ ہوتا ہے۔
.jpg)
0 Comments
If you have any doubt about Fitness, Healthy life then let us know. We are providing tips and techniques for a Healthy and Fit life. Fitness, Nutrition, Recreational activities, and Sports are our main concerns.
Thank you!