Free Online Earning Course

Fitness, Recreation, and Leisure and Expanded Basic curriculum. تفریح، تندرستی، اور تفریح ​​اور توسیع شدہ بنیادی نصاب

 I would like to discuss the Term Fitness, Leisure, and Recreation activities in free time and the Expanded core curriculum special for children. 

Fitness, Recreation, and Leisure and Expanded Basic curriculum.  

Fitness, Recreation, and Leisure and Expanded Basic curriculum. تفریح، تندرستی، اور تفریح ​​اور توسیع شدہ بنیادی نصاب


تفریح، تندرستی، اور تفریح ​​اور توسیع شدہ بنیادی نصاب

تفریح، تندرستی اور تفریح ​​کیا ہیں؟

تفریح ​​اور تفریح ​​وہ اصطلاحات ہیں جو اکثر ایک دوسرے کے بدلے استعمال ہوتی ہیں۔ دونوں کا تعلق اس بات سے ہے کہ لوگ اپنے فارغ وقت میں کیا کرنا چاہتے ہیں۔ وہ وقت جو دوسری صورت میں کام، اسکول، یا دیگر سرگرمیوں جیسے تقرریوں اور کام کاج کے لیے استعمال نہیں ہوتا ہے۔ فرصت کا وقت کوئی بھی فارغ وقت ہے جسے ذاتی مفادات کے حصول کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ تفریح ​​ایک فرد کی ترجیحی خوشگوار اور پرلطف سرگرمی ہے جس میں وہ فرصت کے وقت مشغول رہتے ہیں۔
 
تفریحی سرگرمیاں بے ہودہ ہو سکتی ہیں، جیسے بُننا، شطرنج، موسیقی کے آلات بجانا، یا ذاتی طور پر یا کمپیوٹر پر سوشل نیٹ ورکنگ۔ یہ فعال بھی ہو سکتا ہے اور جسمانی تندرستی اور تندرستی کو بڑھا سکتا ہے۔ فعال تفریح ​​کی مثالوں میں پیدل چلنا، اسکیئنگ، رقص، باؤلنگ، ہائیکنگ، راک چڑھنا، کشتی چلانا، سائیکل چلانا، ویٹ لفٹنگ، اور گول بال شامل ہیں۔

تفریح، تندرستی اور تفریح ​​کو ایک مخصوص علاقے کے طور پر کیوں سکھائیں؟

بصارت کی کمزوری، اندھے پن، یا بہرے پن کے شکار بچوں کو معاشرے کے آزاد، پیداواری، اور تعلیم یافتہ ارکان بننے کے لیے ضروری مہارتیں حاصل کرنے کے لیے عام تعلیمی نصاب سے ہٹ کر منظم اور بامقصد ہدایات کی ضرورت ہوتی ہے۔ تفریح، تندرستی، اور تفریح ​​کچھ تدریسی شعبے ہیں جن پر توجہ دینے کی ضرورت ہے۔ تفریح، تندرستی، اور تفریح ​​کا علم طلباء کی وسیع پیمانے پر صلاحیتوں کو سماجی تعامل، واقفیت اور نقل و حرکت، آزادانہ زندگی، اور خود ارادیت میں اہم مدد فراہم کرتا ہے۔ تفریح، تندرستی اور تفریحی مہارتوں کو فروغ دینا بصارت سے محروم لوگوں کی زندگیوں پر دور رس مثبت اثرات مرتب کر سکتا ہے۔
 
تحقیق سے ثابت ہوا ہے کہ تفریح ​​ہر ایک کے لیے معیار زندگی کا ایک لازمی عنصر ہے، بشمول معذور افراد۔ جو لوگ تفریحی سرگرمیوں میں مشغول ہوتے ہیں وہ ممکنہ طور پر قلبی افعال میں بہتری، سونے کی بہتر صلاحیت، بہتر خود اعتمادی، قوت برداشت میں اضافہ، اور تناؤ کی سطح میں کمی سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں، یہ سب نہ صرف معیار زندگی کو بہتر بناتے ہیں بلکہ دیگر سرگرمیوں کے لیے بھی مثبت فوائد رکھتے ہیں۔ .
 
میڈیا میں بتائے جانے والے جسمانی فٹنس کے صحت اور تندرستی کے فوائد کے علاوہ، جب کسی کا جسم تفریحی اور تندرستی کی سرگرمیوں میں شامل مختلف قسم کی جسمانی حرکات کا زیادہ عادی ہوتا ہے، تو اس شخص میں عام طور پر بہتر لچک، طاقت اور قوت برداشت ہوتی ہے۔ بہتر جسمانی فٹنس کے ساتھ، آزادانہ زندگی گزارنے کی مہارتیں انجام دینے میں آسان ہوتی ہیں اور جسم پر دباؤ کم ہوتا ہے۔ اس کے علاوہ، تفریح ​​ایک انتہائی سماجی رجحان ہے جو دوستی یا خاندانی گروہوں کے گرد منظم ہوتا ہے، اور یہ سماجی تعاملات صحت پر تناؤ کے اثرات کو بفر کرتے ہیں۔ اس بات کو ذہن میں رکھتے ہوئے، تفریحی سرگرمیوں کی حوصلہ افزائی کی جانی چاہیے جو جسمانی سرگرمی کو بڑھاتی ہیں اور فٹنس کو بہتر کرتی ہیں۔

بصری معذوری والے طلباء کے اساتذہ ہدایات تک کیسے پہنچتے ہیں؟

بصارت سے محروم بچوں کے لیے تفریح ​​اور تندرستی کھیل میں دوسروں کو غیر فعال طور پر دیکھنے سے نہیں سیکھی جا سکتی۔ تفریح ​​کو جان بوجھ کر اور منظم طریقے سے معذوری سے متعلق مخصوص تکنیکوں اور حفاظت کو ذہن میں رکھتے ہوئے سکھایا جانا چاہیے۔ تفریح ​​کی بنیاد جسمانی تعلیم (PE) کورسز میں رہائش اور موافقت کے ساتھ سیکھی جا سکتی ہے۔ بصارت سے محروم بچوں کو PE میں تفریح ​​اور تندرستی کے اجزاء سیکھنے سے فائدہ ہوتا ہے کیونکہ توسیع شدہ بنیادی نصاب کے بہت سے دوسرے اجزاء بھی سال کے دوران کسی حد تک شامل ہوتے ہیں۔ کلاس روم کے ساتھیوں کے ساتھ حصہ لے کر، بصری معذوری والے طلباء بنیادی کھیل اور فٹنس کی مہارتیں سیکھتے ہیں جو تمام بچوں کی زندگیوں میں اضافہ کرتے ہیں۔ انہیں اپنے فارغ وقت پر قابو پانے اور زندگی بھر صحت مند انتخاب کرنے کے لیے ضروری خود ساختہ فیصلے کرنے کا اختیار بھی حاصل ہے۔

بصارت سے محروم طلباء کے اساتذہ اس علاقے میں طلباء کو تفریح ​​اور تفریحی سرگرمیوں کے بارے میں مخصوص معلومات فراہم کر کے ہدایات سے رجوع کرتے ہیں۔ وہ PE اساتذہ اور دیگر پیشہ ور افراد کے ساتھ بھی اس بات کا تعین کرنے کے لیے تعاون کرتے ہیں کہ ان طلباء کے لیے آزادانہ شرکت اور سیکھنے کے مواقع کو زیادہ سے زیادہ کرنے کے لیے سرگرمیوں کو کس طرح ڈھال لیا جا سکتا ہے۔ مثال کے طور پر، طالب علم کو گیند پھینکنے کے بجائے سافٹ بال میں ٹی کا استعمال کیا جا سکتا ہے، یا بیپر بال معیاری گیند کی جگہ لے سکتی ہے۔
 
باسکٹ بال جیسی سرگرمیوں کے لیےکورٹ کی حدود کو نشان زد کرنے کے لیے ٹیپ جیسی چیزوں کو زمین پر رکھا جا سکتا ہے، اور طالب علم کو اس کے مقام کی شناخت کرنے میں مدد کرنے کے لیے باسکٹ بال کے ہوپ پر ایک بیپر رکھا جا سکتا ہے۔ ان طلباء کو ان کھیلوں سے بھی متعارف کرایا جا سکتا ہے جو خاص طور پر ان لوگوں کے لیے بنائے گئے ہیں جو نابینا اور بصارت سے محروم ہیں، جیسے گول بال اور بیپ بیس بال۔
 
بصارت سے محروم طلباء کے اساتذہ بھی ان سرگرمیوں کو بیان کرکے تفریح ​​کی حمایت کرتے ہیں جن میں طالب علم کے ساتھی شریک ہوتے ہیں۔ وہ ان سرگرمیوں کو طالب علم اور اسکول کے عملے کے لیے نمونہ بناتے ہیں جو دوسرے علاقوں میں طالب علم کے ساتھ براہ راست کام کرتے ہیں۔

بصارت سے محروم طلباء کا استاد طالب علم کو وہ کھیل کھیلنا سکھا سکتا ہے جو کلاس روم کے ساتھی کھیل رہے ہیں یا طالب علم کو دکھا سکتے ہیں کہ سرگرمیوں کو کس طرح ڈھال لیا جا سکتا ہے۔ مثال کے طور پر، بریل کو تاش کھیلنے میں شامل کیا جا سکتا ہے، یا دوست طالب علم کو گیم کا مواد پڑھ سکتے ہیں۔
 
بصارت سے محروم طلباء کا استاد بھی بچے کو اسکول کے کھیل کے میدان یا PE فیلڈ کی طرف راغب کرسکتا ہے اور بچے کو کھیل کے مختلف مقامات اور آلات کو استعمال کرنے کا طریقہ دکھا سکتا ہے۔
 
براہ راست ہدایات کے دوران، بصری معذوری والے طلباء کے اساتذہ یا واقفیت اور نقل و حرکت کے اساتذہ (O&Ms) ان تفریحی سرگرمیوں کی وضاحت کرتے ہیں جن میں ان کے آس پاس کے لوگ حصہ لے رہے ہیں۔ زبانی وضاحت کے علاوہ، مختلف سرگرمیوں کی ترتیب کو سکھانے کے لیے سپرش کے نقشے اور خاکے استعمال کیے جا سکتے ہیں۔ مثالوں میں بیس بال یا فٹ بال کے میدان کا ایک ٹچٹائل نقشہ شامل ہے جو کھلاڑیوں کی مختلف پوزیشنوں کی نشاندہی کر سکتا ہے۔
 
یہاں تک کہ اگر نوجوان جو نابینا اور بصارت سے محروم ہیں وہ اپنے وقت پر ہر کھیل یا تفریحی سرگرمی میں حصہ نہ لینے کا انتخاب کرتے ہیں، انہیں یہ سیکھنا چاہیے کہ قواعد کیا ہیں اور انہیں کیسے کھیلنا ہے۔ مختلف کھیلوں کے قوانین کو جاننا اور کھیلوں سے باخبر رہنا بصری معذوری والے طالب علم کو ساتھیوں کے ساتھ سماجی تعامل کے مواقع فراہم کرتا ہے۔
 
یاد رکھیں کہ تفریح، تندرستی، اور تفریحی مہارتیں جسمانی سرگرمیوں سے زیادہ شامل ہیں، بصری معذوری کے حامل طلباء کو مختلف قسم کے مشاغل سے متعارف کرایا جانا چاہئے جو انہیں دلچسپ لگ سکتے ہیں۔ یہاں تک کہ اگر ایک طالب علم طویل مدت کے لیے کسی مشغلے میں حصہ نہ لینے کا انتخاب کرتا ہے، طالب علم کو اس بات کی زیادہ سمجھ ہوگی کہ لوگ اپنا فارغ وقت کیسے گزارتے ہیں اور ان سرگرمیوں کے بارے میں بات چیت میں حصہ لینے کے قابل ہوتے ہیں۔ بصارت سے محروم طلباء کے استاد کا مجموعی مقصد طالب علم کی تفریح، تندرستی اور تفریحی سرگرمیوں کی نشاندہی کرنے میں مدد کرنا ہے جن سے وہ لطف اندوز ہوتا ہے اور زندگی بھر اس کا تعاقب کر سکتا ہے۔

ہم اسکولوں میں تفریح، تندرستی اور تفریح ​​میں ہدایات کی حمایت کیسے کر سکتے ہیں؟

جیسا کہ تمام لوگوں کے ساتھ، قابلیت یا ذاتی دلچسپیوں سے قطع نظر، تفریح، تندرستی، اور تفریحی مہارتیں ایک اہم توسیع شدہ بنیادی نصاب کا شعبہ ہے جو نابینا اور بصارت سے محروم طلباء کے لیے صحت اور معیار زندگی دونوں کے احساس کی حمایت کرتا ہے۔ کیونکہ ان طلباء کو یہ دیکھنے میں دشواری ہوتی ہے کہ دوسرے اپنا فارغ وقت کیسے گزارتے ہیں، بصارت سے محروم طلباء کے اساتذہ اورانسٹرکٹرز منظم اور جان بوجھ کر ان بچوں کی ان سرگرمیوں کے بارے میں دریافت کرنے اور سیکھنے میں مدد کرتے ہیں جن سے وہ لطف اندوز ہو سکتے ہیں۔
 
تفریح، تندرستی اور تفریح ​​میں حصہ لینے سے بصری معذوری والے نوجوانوں کو سماجی، کیریئر، اور مسئلہ حل کرنے کی مہارتیں تیار کرنے میں مدد ملتی ہے۔ اس توسیع شدہ بنیادی نصاب کے علاقے میں شامل ہونے سے خود اعتمادی، خود ارادیت اور مجموعی صحت میں بھی اضافہ ہوتا ہے۔
 
جن طلبا کو چیلنج کیا جاتا ہے اور وہ اہداف حاصل کرتے ہیں جو ان کے خیال میں ناممکن یا بہت مشکل ہو سکتے ہیں، وہ اعتماد پیدا کرتے ہیں جو ان کی زندگی کے تمام شعبوں پر مثبت اثر ڈالتا ہے۔ اس مقصد کے لیے، بصارت سے محروم طلباء کے اساتذہ کو اس بات سے آگاہ ہونا چاہیے کہ ان بچوں کے لیے مختلف تفریحی سرگرمیوں کو کس طرح ڈھالنا ہے اور PE انسٹرکٹرز کے ساتھ مل کر اس بات کو یقینی بنانا چاہیے کہ وہ اپنی PE کلاسوں میں شامل ہوں۔
ہم نہیں چاہتے کہ بصارت سے محروم نوجوان زندگی میں بے کار رہیں۔ انہیں اپنے ساتھیوں کے ساتھ تفریح، تندرستی اور تفریحی سرگرمیوں میں مشغول ہونا چاہیے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ وہ بامقصد اور خود ساختہ زندگی کے انتخاب کے لیے ضروری مہارتیں سیکھیں۔

Post a Comment

2 Comments

If you have any doubt about Fitness, Healthy life then let us know. We are providing tips and techniques for a Healthy and Fit life. Fitness, Nutrition, Recreational activities, and Sports are our main concerns.
Thank you!